מיאמי-יוסטון, יוטה-אינדיאנה ועוד 12 משחקים ברביעי / רותם אלרן ורועי ויינברג

ערב כדורסל כבד לפנינו הלילה כשהפייסרס והג'אז יפגשו למשחק צמוד מאוד. מיאמי ויוסטון יפגשו אחרי שההיט ניצחו את הרוקטס במשחק הקודם, אוקלהומה תפגוש את פורטלנד ואנטוני דיוויס יחזור לניו אורלינס. 28 קבוצות יעלו על הפרקט מתוך 30, לא מעט בכלל.

החלק של רותם אלרן:

02:00-פילדלפיה 76' (6-11)-סקרמנטו קינגס (9-7)

משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות נהדרות – מצד אחד הסיקסרס לא מרשימים מאוד ביחס לתחזיות וכרגע הם ממוקמים במקום החמישי במזרח, דבר אשר לא היה אמור לקרות להם עקב הסגל העתיר בכוכבים והכסף שהם השקיעו על מנת להשיג אותם. מהצד השני, הקינגס חזרו לעניינים אחרי פתיחת עונה רעה שכללה ארבעה הפסדים רצופים, אך מאז הם נראים נהדר אף על פי שסבלו מפציעות. כרגע הקינגס ממוקמים במקום התשיעי במערב במרחק נגיעה מ-8 הראשונות.

בפילי מרשימים: ג'ואל אמביד, שאף על פי משחק נפל של 0 נקודות מול טורונטו מעמיד 21 נקודות ו-11.8 ריבאונדים למשחק והוא מוביל את הקבוצה בשתי הקטגוריות, כמו גם בחסימות למשחק (1.3) ואל הורפורד שמעמיד 14.5 נקודות, 7.3 ריבאונדים ומוסר 4.1 אסיסטים בתצוגת אול אראונד נהדרת. בסקרמנטו מרשימים: באדי הילד עם 20.4 נקודות למשחק ו-3.9 שלשות ובוגדן בוגדנוביץ' שעולה מהספסל לתצוגות נהדרות של קליעה וניהול משחק עם 15.2 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק.

שתי הקבוצות נראות נהדר, אך לפילי יתרון משמעותי על הקינגס בכל אחת מן העמדות, במיוחד בהגנה, אבל לעומת זאת יש לקינגס קליעה טובה מאוד שתוכל להתמודד עם המשחק המהיר של הסיקסרס. אך החיסרון של פוקס ובאגלי יראה את שלו וההימור שלי הוא שהסיקסרס ינצחו ב-6 הפרש.

04:30-ניו אורלינס פליקנס (11-6)-לוס אנג'לס לייקרס (2-15)

משחק המכיל שתי קבוצות מאוד שונות בתכליתן ובמטרתן – מצד אחד הלייקרס המבוגרים ומהצד השני חבורת הילדים מניו אורלינס. מצד אחד קבוצת הגנה נהדרת ומהצד השני קבוצה שאוהבת לרוץ מהר. המשחק הזה יהיה מאוד כיפי כי פשוט יש בו שתי קבוצות שמעניין לראות כיצד סגנונות המשחק השונים שלהן ייראו אחת נגד השנייה.

ניו אורלינס לא פתחה טוב את העונה וסובלת מהעדרו של זאיון, דבר שימשיך לעוד שבועיים-שלושה אך בכל זאת היא משחקת כדורסל טוב ויפה כשברנדון אינגרם מוביל את הקבוצה עם ממוצעים מרשימים בעונת חוזה קריטית עבורו. למרות היכולת של אינגרם, הפליקנס לא היו טובים מאוד, אבל אני אוהב לראות אותם מדי פעם בגלל ג'יי ג'יי רדיק הנהדר שמזדקן טוב וחבורת ילדים שכיף לצפות בהם (כן, גם לונזו).

אני רואה משחק זה כמשחק מצוין בו ללייקרס יש יתרון גדול על יריבתם, אך הפליקנס ינסו להוכיח שהם לא פראיירים. עם כל הרצון והמאמצים, הסגולים זהובים יותר טובים ומנוסים והלייקרס ינצחו ב-10 הפרש.

03:00-מילווקי באקס (3-14)-אטלנטה הוקס (13-4)

משחק בסימן מפגש קצוות מזרחי יפגיש בין מילווקי, הראשונה במזרח ואחת הקבוצות המרשימות ביותר בליגה, ואטלנטה, קבוצה שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, אך מאז היא עם שני ניצחונות ב-15 משחקים, בין היתר בשל חוסר הגנה, דבר מובן כשפותחים אצלך בחמישייה טריי יאנג וג'בארי פארקר.

כרגע ההגנה של הבאקס נראית פחות טוב משהייתה בעונה שעברה, אך כשיש לך שחקן כיאניס שהוא איום טריפל דאבל תמידי וחיה בצבע, אין לך הרבה בעיות. אצל הבאקס יחמיץ את המשחק קריס מידלטון בשל פציעה. ההוקס מאוד נחלשו לאחר הפתיחה הטובה של העונה וכבר החלו להן אמירות על כך שטריי יאנג הוא מועמד MVP וכנוהלם של דברים ב-NBA, ג'ון קולינס הורחק בגלל סמים וההוקס חוו צניחה חדה ביכולת.

אני מאמין שהיום הבאקס יוכלו לשתק בקלות את ההתקפה של ההוקס, ובהתקפה הבאקס לא יחוו כל קושי כי מי כבר יכול להפריע להם באטלנטה? יהיה משחק חד צדדי והבאקס ינצחו ב-15.

03:00-יוסטון רוקטס (6-11)-מיאמי היט (4-12)

מומלץ הליג פאס העיקרי והמשחק הטוב ביותר לערב זה יפגיש בין שתיים מהקבוצות החמות ביותר ברחבי הליגה, ואף על פי שהרוקטס ברצף של 3 הפסדים זהו משחק מרתק, שבצידו האחד תעמוד קבוצה קבוצתית ביותר בה מגוון שחקנים לוקחים חלק בשיטה ומשאירים את הנשמה על הפרקט, לעומת הצד האחר בו תעמוד קבוצה (מצחיק לקרוא לה קבוצה) בה יש סופרסטאר מטורף שקולע 37.9 נקודות למשחק ופשוט נראה נהדר עד כה העונה, כמו גם בעונה שעברה.

שתי הקבוצות משחקות טוב עד כה, אך מיאמי בעלת מאזן של 5 ניצחונות לעומת 4 הפסדים במשחקי חוץ לעומת 6 ניצחונות אל מול 2 הפסדים של יוסטון בבית, כך שלמיאמי יהיה משחק קשה מאוד.

עם זאת, ההגנה של מיאמי ובראשותה ג'ימי באטלר תוכל לפחות להאט את הארדן ולעצור אותו על "רק" 30 נקודות, וללא הארדן לרוקטס אין כלים התקפיים רבים שיכולים לתרום ביעילות (באופן מרגש ומפתיע ראסל ווסטברוק לא יעיל, וואו!) שהמשחק יהיה משחק יחסית מאוזן, במיוחד לאור כך שאריק גורדון פצוע ולא יכול לתרום לרוקטס (גם כשהוא בריא הוא לא תורם, אבל מילא).

אני מאמין שאף שזהו משחק ביתי עבור יוסטון, להיט יש מספר כלים הגנתיים מעולים שיוכלו להאט את הרוקטס/הארדן ולכן מיאמי ינצחו משחק צמוד ב-4 הפרש.

החלק של רועי ויינברג:

02:00-אינדיאנה פייסרס (6-10)-יוטה ג'אז (6-11)

משחק כדורסל מצוין בין 2 קבוצות הגנה טובות, בין 6 הטובות ביותר באן.בי.איי לפי רוב הנתונים הסטטיסטיים. אינדיאנה קיבלה בחזרה את מיילס טרנר לא מזמן אחרי פציעה ממושכת וניצחה 3 מ-4 משחקים איתו ועם סאבוניס מאז. השניים פותחים אחד ליד השני, אבל הפייסרס מתחילים להפריד ביניהם: ב-22 דקות משותפות השניים לא מדהימים ורוב ההצלחה של אינדיאנה מגיעה כשהם משחקים בנפרד. הקו האחורי של ארון הולידיי האנדרייטד ומלקולם ברוגדון עושה עבודה טובה בשני צדדי המגרש כשהולידיי מתפתח לסקנד גארד איכותי במיוחד לצד ברוגדון, שהיה כזה לפני שהפך לפליימייקר באינדיאנה.

היום הם פוגשים קבוצת הגנה טובה מאוד. הפייסרס לא מתמחים בהשגת נקודות ולא יהיה להם קל נגד יוטה ממושמעת, אבל כזאת שספגה 120 נקודות לפחות בשני משחקיה האחרונים. הם ניצחו 7 מ-10 האחרונים כשמייק קונלי נכנס לכושר נאה עם 5.2 אסיסטים על 1.5 איבודים במשחק, בויאן בוגדנוביץ' הופך לקליי תומפסון של יוטה ורודי גובר נהדר בשני צדדי המגרש.

המצ'-אפ של אינדיאנה מעניין. בקיץ יוטה לא השאירו את דריק פייבורס כי הם לא הגיעו רחוק עם שני גבוהים בפלייאוף, והיום הם פוגשים קבוצה שמשחקת בין היתר עם שני גבוהים, למרות הפרדת הדקות היחסית מוצלחת ביניהם. האם נראה דקות של אד דיוויס לצד רודי גובר? אני בספק. יותר סביר שנראה מישהו כמו ג'ף גרין, או את החמישייה הפותחת של הג'אז. ניסוי מעניין יכול להיות הצבת רויס אוניל על מלקולם ברוגדון, למרות שזה ישאיר בעיה ליוטה בכיסוי אחד משני הגבוהים. בכל מקרה יהיה כאן קצב נמוך וניצחון קטן של יוטה.

02:00-בוסטון סלטיקס (4-12)-ברוקלין נטס (9-8)

אחלה של משחק. הנטס בלי קיירי אירווינג ניצחו 5 מ-6 המשחקים האחרונים אחרי 4 מ-11 איתו, כשהקבוצה הרבה יותר שמחה: ספנסר דינווידי, שחקן השבוע של ה-NBA במזרח, מתפקד כשחקן חמישייה ומייצר נקודות בקצב של אירווינג. הכימיה שלו עם ג'ו האריס עובדת כשהאריס עם 15 נקודות למשחק, ג'ארט אלן צעד גם הוא קדימה והתיאום בשני צדדי המגרש נראה טוב יותר.

מנגד, בוסטון דעכו אחרי ריצה של 10 ניצחונות רצופים כשקמבה ווקר בספק אחרי נקע בצוואר ביום שני. בלעדיו בוסטון פתחו עם מרקוס סמארט, ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום לצד סמי אוג'ליי ואנס קנטר והצליחו לנצח, למרות הפציעות, את סקרמנטו. הם מסוכנים מאוד בהגנה ובהתקפה כאחד כשסמארט שימושי בעיקר כפליימייקר בהעדרו של קמבה, נוסף על ההגנה החזקה והעקביות היחסית של בראון וטייטום.

במשחק הערב השאלה תהיה עצירת דינווידי. הוא המוסר היחיד של ברוקלין-נטולת-קיירי, כשמלבדו אף שחקן לא עובר את 3 האסיסטים בערב. הכל עובר דרכו ולסלטיקס יש מי שיעצור אותו בדמות סמארט. האריס, אלן והשאר שחקנים טובים אבל לא כאלה שיכולים ליצור לעצמם. יחד עם הביתיות, המשחק הזה הולך לבוסטון, למרות שיהיה מאוד נחמד אם הנטס ימשיכו להפתיע.

03:30-סן אנטוניו ספרס (12-6)-מינסוטה טימברוולבס (9-8)

הספרס עצרו את רצף ההפסדים עם ניצחון על הניקס, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם: עדיין יש להם בעיות קשות מאוד בהגנה. מאז ה-7.11 הם הפסידו 9 משחקים מ-10 כשההגנה שלהם יותר גרועה ממה שהיה ניתן לצפות ממנה. לפי cleaning the glass קולעים מולם בתקופה הזאת ב-57.0% אפקטיבי כשהמצופה בהתחשב בבחירת הזריקות הוא 51.9%, אחד הטובים בליגה. עם אחוזים משוערים לא הולכים למכולת וכשקולעים מולם ב-40.9% מהשלוש המצב לא מעודד.

מינסוטה קבוצה שאוהבת שלשות, כשהם זורקים אותן בתדירות גבוהה מאוד. הוולבס ירדו לאזור ה-50% הצלחה אחרי תקופה קשה בלוח המשחקים, אבל ההתקפה שלהם יציבה ולהוציא משחק אחד ביוטה קלעה מעל 100 בכל ערב. ג'וש אוקוגי וג'ק ליימן נראים טוב, משהו שקשה להגיד על אנדרו וויגינס שעדיין לא חזר לגמרי מהפציעה. קארל אנטוני-טאונס ענק, כשההשפעה שלו על המשחק קריטית: מינסוטה ניצחו 7 מ-9 משחקים בהם מסר מעל 4 אסיסטים, לעומת 1 מ-6 בהם מסר פחות.

משחק אחד בו עבר את ארבעת האסיסטים היה נגד סן אנטוניו, כשהוולבס קלעו 129 נקודות וטאונס קלע 28 נקודות ב-15 זריקות. הספרס לא הצליחו לעצור אותו והכושר הבינוני של אולדריג' לא יהיה מה שיבלום את טאונס והספרס יבנו על יאקוב פלטל. ההגנה שלהם, למרות הכל, בכושר לא טוב ולכן אני הולך כאן עם מינסוטה במשחק בלי הגנה אבל עם הרבה עניין.

04:00-פניקס סאנס (8-8)-וושינגטון וויזארדס (10-5)

וושינגטון לא יעשו פלייאוף, אבל הם קבוצה שמשחקת התקפה נעימה לצפייה בקצב גבוה. בראדלי ביל נראה נפלא גם כשהיריבות מתמקדות בו בכל ערב נתון, דיוויס ברטנס ומו וגנר קולעים שלשות מהספסל והשאר (תומאס בראיינט ורוי האצ'ימורה הצעירים, איזייאה תומאס המתקאמבק) נותנים משחקים טובים. הם ניצחו 3 מ-6 האחרונים כשב-4 מתוכם הם קולעים מעל 120 נקודות. הבעיה שלהם היא הגנה חלשה.

היום הם פוגשים קבוצה טובה מהם שחזקה בהגנה ובהתקפה. הסאנס עברו לוח משחקים לא פשוט וסובלים מהעדרם של ריקי רוביו וארון ביינס נוסף על דיאנדרה אייטון המושעה כשרוביו צפוי לשחק הערב. הסאנס איתו מצליחים להשיג נקודות ויש להם את כוח האש, במיוחד בבית, בשביל לנצח את הוויזארדס. פניקס במשחק בקצב גבוה מאוד.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (12-6)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-6)

שתי קבוצות שמתקשות יחסית העונה ומחזיקות הרבה שחקנים מעבר לשיא. פורטלנד החתימה לא מזמן את כרמלו אנטוני והולך לו די טוב עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק, למרות היעילות המפוקפקת. הוא שחקן שיכול ליצור לעצמו נקודות ופורטלנד צריכה את זה איתו. החמישייה שלהם לא מושלמת עם לילארד, מקולום, הוד וחסן וויטסייד – ארבעה יוצרי זריקות וחסן הוא שחקן ההגנה הבודד, כשגם הוא בעיקר רודף מספרים. הם עצרו יריבה פעם בודדת על פחות מ-110, בניצחון הנדיר על שיקגו.

אוקלהומה במצב שונה. שיי גילגיוס אלכסנדר נפלא והם עברו לוח משחקים מהגיהנום (באקס, פייסרס, סיקסרס, קליפרס, לייקרס פעמיים) לפני ניצחון על גולדן סטייט במשחק האחרון. שני ניצחונות מאותם 8 משחקים זה מובן בהתחשב בחולשה של הקבוצה, ומראה שלא באמת ראינו מה יש להם לתת עם לוח לא פשוט.

שרודר וגלינארי מחפים על הירידה ביכולת של פול ואדאמס, כשהת'אנדר מסוכנים גם בהגנה ועשו חיים קשים לכל הקבוצות – מלבד בלואו-אאוט נגד אינדיאנה הם הפסידו לכל אריות הליגה בהפרש של 2 עד 5 נקודות, כשהם מנצחים את פילדלפיה במשחק נפרד. זה מרשים יותר מהאין-הגנה של פורטלנד, ולכן סביר שנראה ניצחון של אוקלהומה, בלי קשר למצ'-אפ הנהדר של פול ושג"א על לילארד וסי.ג'יי.

05:30-גולדן סטייט ווריורס (15-3)-שיקגו בולס (12-6)

אני מחבב את החמישייה של גולדן סטייט בלי דיאנג'לו ראסל ודריימונד גרין. אין להם יותר מדי כשרון, אבל קאי באומן משחק עם לב, אריק פסקל מראה הרבה ניצוצות ועמארי ספלמן לא רע בכלל. אין להם הרבה כישרון, בטח שלא מספיק בשביל לנצח קבוצות עם שאיפות פלייאוף. אם גולדן של דוראנט היו ההארלם גלובטרוטרס, הווריורס של היום הם הוושינגטון ג'נרלס – חבורה בינונית וחביבה של שחקנים שעולים למגרש מכוח האינרציה.

למזלם הם לא פוגשים היום קבוצה עם שאיפות פלייאוף כאלה. שיקגו הצליחו לנצח לא מזמן את שרלוט ודטרויט הבינוניות כשערב היסטורי של זאק לאבין אולי סימן על שינוי מגמה אחרי פתיחת עונה מזעזעת, אבל הם לא מספיק טובים – לא מוציאים מעצמם את כל הפוטנציאל שיש בקבוצה הזאת, בין אם בגלל החיסרון ברכז פותח בצורה משמעותית או במאמן. לזכותם יאמר שוונדל קרטר נותן אחלה של עונה שנייה, אבל אני עדיין מאמין שנראה ניצחון של הביתיות והלב. גולדן סטייט.

03:00-ממפיס גריזליס (11-5)-לוס אנג'לס קליפרס (5-13)

הקליפרס עם 6 ניצחונות ברצף כשקוואי לנארד ופול ג'ורג' מפתחים כימיה והקבוצה מראה בחירת זריקות מאוד בריאה, כשמאז חזרתו של קוואי הוא עם 19 זריקות בערב, ג'ורג' עם 18.5, לו וויליאמס עם 15.5 ומונטרז הארל עם 12.8. הם משחקים חכם, למרות שהיום הם בבק-טו-בק, מה שמעלה שאלה בקשר לשיתופו של MVP הגמר האחרון.

גם בלעדיו הם צריכים לנצח בממפיס. הגריזליס הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם כשהם סופגים פעמיים מעל 120 נקודות ולכן סביר שיתקשו מול ההתקפה הטובה של הקליפרס. פטריק בברלי בכושר טוב וסביר שנראה אותו שומר היום על ג'ה מוראנט, מה שלמעשה יכול לעצור כמעט לחלוטין קבוצה שתלויה רק בו כמנהל משחק בהתקפה. באופן לא מפתיע אלך עם הקליפרס.

02:00-שרלוט הורנטס (12-6)-דטרויט פיסטונס (11-6)

שתי קבוצות כדורסל מעניינות. ההורנטס הפסידו את חמשת המשחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה יחסית טובה, כשאולי עדיף להם להוריד את דבונטה גרהאם או טרי רוזייר לספסל ולהעלות שחקן הגנה טוב יותר לחמישייה כי הם לא מצליחים לשמור בכלל בתקופה הזאת ונראים כמו הקבוצה שרובנו ציפינו שיהיו בתחילת העונה.

דטרויט לא עומדת בציפיות שהיו על קבוצת סף פלייאוף. בארבעת המשחקים האחרונים הם נעים בין התפוצצויות לתבוסות ואולי יצליחו להגיע לעבר הארץ המובטחת בעזרת חולשת המזרח. ברוס בראון מתפתח כמוביל כדור בהעדרו של רג'י ג'קסון, משהו משמעותי לעתיד של הפיסטונס, לצד הוואן-טו פאנץ' של בלייק גריפין ודריק רוז שעולה מהספסל. יש להם כוח שיכול להיות יותר משמעותי ממקבילו בשרלוט, לכן נראה ניצחון חוץ של דטרויט.

02:00-קליבלנד קאבלירס (12-5)-אורלנדו מג'יק (10-6)

בדומה לשרלוט, קליבלנד ניצחה משחק אחד מ-8 האחרונים אחרי פתיחת עונה טובה. הם ספגו 143 נקודות מדאלאס, 124 ממיאמי ו-123 מניו יורק. זה הרבה. החמישייה שלהם דעכה כשקולין סקסטון בתקופה הזאת עם 4 מ-32 מצטבר מהשלוש וקווין לאב לא יעיל.

המגמה אצל אורלנדו הפוכה כשההתקפה שלהם השתפרה מאוד מאז תחילת העונה. הם הראו סימני האטה בשלושת המשחקים האחרונים, אבל זה היה מול ההגנות של אינדיאנה וטורונטו. נגד נמרי הנייר מקליבלנד קשה לראות את המג'יק מאבדים משחק. אורלנדו.

02:30-ניו יורק ניקס (13-4)-טורונטו ראפטורס (4-12)

טורונטו ממש ממש אנדרייטד, וזה נדיר לאלופה מכהנת. 10 ניצחונות מ-13 האחרונים, 8 משחקים מתוכם בלי לאורי ואיבקה, זה מאוד מרשים. מעבר לפסקל סיאקם שיכול וצריך לסיים באחת מחמישיות הליגה פרד ואן וליט משחק כדורסל נהדר ועוד יכול לסיים כאול-סטאר, או כשחקן המשתפר של העונה כשהוא עושה קפיצה משחקן רוטציה לשחקן חשוב בקבוצת פלייאוף. אני לא חושב שיש מילה בפסקה הזאת שמתאימה לניו יורק. טורונטו ינצחו ב-MSG.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
331 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
4 years ago

תודה רבה רותם ורועי
לילה עמוס כי מחר חג ההודיה ואין משחקים

Zivke
Zivke
4 years ago

תודה רבה!
רודי משחק ביוטה? כי בלעדיו יאניס חגג עליהם, וגם לסבו+טרנר יש פוטנציאל

bobby
bobby
4 years ago

תודה על הפריוויו!
יוסטון נמצאים ברצף של 3 הפסדים – השניים הראשונים עוד קבילים כי מדובר היה על משחקי חוץ אצל דנבר והקליפרס, כשאת הקליפרס יוסטון כמעט ניצחו עד שנחנקו בקלאץ.
אבל ההפסד לדאלאס? זה היה משחק עם הגנה נרפית שאין כמותה.
המשחק מול מיאמי הוא מבחן חשוב מאוד עבור הרוקטס – גם כי עליהם לגדוע את הרצף של ההפסדים, אבל במיוחד לאור הניגוב שמיאמי עשו עם יוסטון באמריקן איירליינס ארינה מוקדם יותר העונה, שכלל רבע ראשון מוחץ של 46-14.
לדעתי האישית על אף הכשרון שטמון בהארדן ו-ווסטברוק, מיטמי היא קבוצה הרבה יותר טובה דווקא בזכות החלוקה והאיזון שיש בין דחקני הסגל, כולל הרוקיס הנהדרים – הירו ונאן.
אבל מצד שני, הלילה זה בדיוק הזמן האידיאלי בו הארדן ווסטברוק יכולים ״להראות״ לחבורה של ההיט ולליגה שאסור לקחת אותם כמובן מאליו.
הימור שלי – ניצחון של הרוקטס בהארכה.

birdman
birdman
4 years ago

וואו! המאזן של ברוקלין עם ובלי קיירי הוא מדהים. מסתבר שהוא לוקש רציני.

birdman
birdman
4 years ago
Reply to  birdman

כבוד לדינווידי, ואני אוהב את הנעליים של טייטום בתמונה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  birdman

גם, אבל זה לא פחות עניין של לוח המשחקים. הם ניצחו את הקאבס, ניקס, הורנטס, בולס וקינגס ללא פוקס,באגלי או בוגדנוביץ'.

KingJames23
KingJames23
4 years ago

במשחק בין הפליקנס לבין הלייקרס הסיפור המרכזי הערב שלא נכתב עליו זה החזרה של AD
מענין גם מה תהיה רמת הBOO מהקהל,אני מעריך שיהיה כמות מכובדת אחרי הכל הוא זה שביקש את הטרייד

לילי
לילי
4 years ago

תודה רבה חברים, לצערי מחר אני עובד מוקדם ככה שאצטרך לוותר על הלילה המעולה הזה (…shame on me).
לגבי מצבת הפצועים של יוטה:
אד דיוויס עדיין פצוע ובטוח שלא יתלבש הערב.
גובר כרגע בסימן שאלה והחלטה תתקבל בחימום זריקות לפני המשחק (לפי nba.com).

stam
stam
4 years ago

כבוד על המאמץ לכתוב על כ"כ הרבה משחקים. ערב פשוט מוגזם, אין לי מושג אם לזפזפ כמו משוגע, או פשוט לשים דבר אחד ממול, וזהו. מנסיון ה-NFL, או "ערוץ הקיבוץ" של האלופות – דווקא הזפזופים האלה בין היילייטס ורגע קלאצ', מפספסים חלק גדול מהדרמה והכיף של משחק אחד טוב שאתה נכנס לתוכו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חתיכת פריוויו לחתיכת לילה, תודה רבה לצמד.
.
במשפט עם הנתונים הסטטיסטיים של ההגנה של הספרס חל בלבול – אם קולעים מולם 57% בסיטואציות שאמורות להסתיים ב51% זו אינדיקציה לחולשת ההגנה. אז או שההגנה חלשה מהצפוי (הגיוני) או שהמספרים התחלפו.
.
יאללה מיאמי! אני תמיד בעד הקבוצתיים.

שגיא נאור
Editor
4 years ago

אולי זה אומר שהם סובלים קצת מחוסר מזל ועם הזמן זה יתאזן וההגנה לא כ-ל כ-ך גרועה כמו שהנתונים היבשים מראים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

עכשיו אני לגמרי מבולבל – אם הנתונים אומרים שהאחוז "צריך להיות" 51% ובפועל הוא 57%, למה לייחס את זה ל"חוסר מזל" או למקריות סטטיסטית ולא לחולשה הגנתית?

יואב
יואב
4 years ago

נראה לי הכוונה שהנתון נכלל בנתוני השמירה
זה לא אומר שהזריקות יותר טובות אלא שהן אותם זריקות שפשוט נכנסות נגדם יותר(אם זה הנתון המדובר)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  יואב

עדיין קשה לי להבין – נשמע לי שאם יש זריקה שבממוצע "צריכה" להיכנס ב, נניח 50%, ומול קבוצה מסוימת נכנסת ב-60%, ומול קבוצה אחרת ב-40%, הגיוני להניח שזה בזכות ההגנה, לא?
.
נעשה לזה רגע רדוקציה לאחד על אחד, פשוט כדי להבהיר את הנקודה: נניח שהממוצע לשחקן שעולה לשלשה כשהמגן נמצא מטר ממנו הוא 40%, או.קיי?
.
עכשיו בודקים איך שחקנים שונים קולעים, בנתונים אלו, מול שני שומרים – לאחד קוראים קוואי והשני הוא עבדך הנאמן.
.
אני חושב שאפשר להניח שהאחוזים של שחקנים שנשמרים על ידי קוואי יהיו נמוכים יותר מאשר השחקנים שנשמרים על ידי.
.
ואני חושב שברור למדי שזה ינבע מכך שקוואי שומר טוב ממני ולא מכך שאני "חסר מזל".
.
פיספסתי משהו?

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
4 years ago
Reply to  יואב

זה לא בהכרח שאתה שומר גרוע יותר(למרות שממש כן) אלא שכדורסל זה המון עניין של ביטחון, בסוף כל השחקנים ברמות הגבוהות מתאמנים מלא ובאימונים קוברים אותם, השאלה בכמה ביטחון אתה זורק גם תוך כדי המשחק וכו, ובנוסך כמה אתה באמת טוב.

עכשיו לנקודה שבאתי להגיד, הרבה פעמים יש אפקט פסיכולוגי על הזורק, שמישהו שנחשב שומר מעולה ישמור עליו, זה ירתיע אותו, ונניח שמאנו ישמור עליו הוא ירגיש ממש בנוח ויקלע יותר בקלות.

שגיא נאור
Editor
4 years ago

רועי ורותם, נתתם עבודה על לילה קשוח ביותר אז אפשר להקדים את thanksgivings שייחגג מחר וכבר למסור לכם רב תודות.
אנסה להצטרף לעניינים בסביבות 5:00 בשביל לתפוס קצת אקשן.

יוסטון – מיאמי מעניין מאוד, בעיקר לחיזוק תאוריית הארדן ומועדוני החשפנות. במשחק הראשון בפלורידה ההיא הפשיטו את הרוקטס עם רבע ראשון מטורף ןמשחק שנגמר בתגובה מהדהדת. מאמין שהמשחק ההוא יושב למזוקנים בראש והיום יהיה סיפור אחר לגמרי.

אינדי – ג'אז גם דו קרב מעניין, הפייסרס בעונה מצוינת ורק נקווה שאולדיפו יחזור כמו פול ג'ורג' ולא כמו גורדון היוורד כדי לקבל עוד קבוצה שתאיים על גמר המזרח.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

תודה על המאמץ להעלות פריווי ללילה עמוס שכזה.
משחקים ככה ככה אבל כנראה נתפוס כמה דרמות עם כמות המשחקים הלילה.
מיאמי-יוסטון הוא המשחק המסקרן,יוסטון חייבים לקחת את זה והלילה דווקא ראס יהיה זה שיתן משחק מצוין ויעזור לטקסנים לעצור את רצף ההפסדים.
הארדן יהיה במחשבות "לאיזה מועדון אלך הלילה".
.
הגרופי יחזור ללואיזיאנה לקול תשואות הבוז מהקהל והעודף מוטיבציה של שארית הפליטה אינגראם-הארט-לונזו להוכיח ללייקרס יביא להם ניצחון מפתיע.
.
בוסטון-ברוקלין תמיד משחק מעניין (כל משחק שברוקלין תשחק יהיה מעניין גם אם הם ישחקו מול הפועל חדרה).
סופסוף נראה מה הם שווים ללא קיירי מול קבוצה רצינית יותר.

אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

לדעתי לונזו חולה והארט פצוע

אשך טמיר המקורי

תודה רבה.
ממש מחכה כבר שהפליקנס יסירו את הקללה ויעמידו סגל מלא.
להערכתי יוסטון ימשיכו להפסיד וירשמו עוד L למיאמי.
לא התלהבתי מהפתיחה שלהם וידעתי שהמשברים הגדולים יגיעו. הם פשוט נוראיים.

מנחם לס
Admin
4 years ago

וואו איזה לילה! כפי שכתבתי במעורב, עהדיין לא ידוע אם לונזו ישחק. מאשימים אותו שרעילת הכיסה היא פסיכוסומטית ובאה עליו מתוך פחד לשחק נגד הלייקרס. שטויות.

zivovivo
zivovivo
4 years ago

הקינגס לגדעתני מנצחים הלילה את פילי
אם בבאק טו באק מול הסלטיקס נראו ככה החברה בכושר נהדר

Smiley
Editor
4 years ago

נראה שבבוסטון מתגעגעים…
https://twitter.com/HayleyByrnes/status/1199746292966199298

עידו גילרי
Admin
4 years ago

ג'ימי באטלר דופק נפקדות מהמשחק עם הרוקטס עקב מחלה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לקראת המשחק הגדול, החזרה של דייוויס לקבוצה אותה דרש לעזוב, ESPN החליטו להתסיס קצת את העיניינים והמשיכו במלחמה שלהם כנגד הקבוצות "הקטנות". אחרי שכבר דרשו מזאיון לא להסכים להיבחר על ידי ניו אורלינס כדי שקבוצה משוק מכניס יותר תבחר בו (כי כל כך עדיף לקריירה שלו אם הניקס תבחר בו. או שיקגו של בוילן) הפעם רמונה שלבורן (לשעבר אשת הסוד של מג'יק וג'יני והיום יושבת מחוץ לבית הצהוב-כחול ומקווה שיום אחד הדלת תפתח שוב) ביציאה מקסימה:
https://twitter.com/MasonGinsberg/status/1199522073867169792
לטענתה (אולי לרמיזתה) אנשי ניו אורלינס לא רצו להעביר את דייוויס ללייקרס במשך כל כך הרבה זמן בגלל שהם גזענים. בגלל שאיש שחור עם סוכן שחור דרש מעבר. והם, מהדרום כזה, לא רוצה להאשים, אבל אתם יודעים. הדרום. כי בצפון ובלוס אנג'לס אין גזענות. אין שום קשר לצורה שבה הכל נעשה. אין שום קשר לכך שהצמד ניסה מאוד לא השאיר לקבוצה אלא להעביר אותו ללייקרס. זה רק קשור לכך שדל דמפס ה-GM ואלווין ג'נטרי המאמן שניהם [מחפש תמונות בגוגל] בעצמם שחורים? אה לא, היא אמרה פאנבייס, אז האשימה את האוהדים שהשפיעו על דמפס לא לרצות לתת לדייוויס להגשים את חלומו לעבור לעיר הגדולה. שמעתם שחקנים? אל תלכו לשחק בניו אורלינס. האוהדים שם הם מהסוג הגזען שאם תדרשו לעזוב בתנאים חד צדדיים, הם יסרבו. כאילו ג'ים קרואו מנהל את הקבוצה הזו. בושה מצידם.
עוד ניסיון מהלומה מתחת לחגורה כנגד קבוצות שלא מכניסות מספיק כסף ל-ESPN.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

הדבר הזה כזה מגוחך כי ניו אורלינס היא אחת הערים הגדולות הבודדות בארה"ב שבה יש יותר שחורים (60%) מלבנים

stam
stam
4 years ago

בלי קשר לסיפור הספציפי, זה כשלעצמו לא תמיד מחזיק. דוגמה מובהקת היא וושינגטון dc, עיר מאוד מקוטבת, רבע אחד זה הקפיטול וכל העושר והכוח שבעולם, לבן לגמרי כמובן, שבשש בערב נעלם מהסביבה. שלושת רבעי היתר זה עולם שלישי, עיר אלימה, קשה, כמובן בצבעים אחרים, שאנשים מבחוץ כמעט לא נחשפים אליה. עכשיו, איזה כוח במספרים יותר גדול? ניחוש אחד.

stam
stam
4 years ago

זכרתם לעשות מסי היום, נכון?
רק מוודא. הגדול מכולם בשיאו, הנכדים לא יסלחו לכם שפספסתם.

Berch
4 years ago

אחלה פרוויו
גו פילי
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

וואו איזה ערב עמוס, תודה רבה

the block
the block
4 years ago

סורי אבל סקרמנטו ממש לא נראים נהדר (לפחות יש להם תירוץ- פציעות). פילי תנצח בקלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נו מה יהיה עם כל הפלוחצה והביכס? כל הלינקים נותנים את אותו המשחק במכללות במקום סלטיקס ברוקלין..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סוויצ'ינג על דורותי מנצחת בקנזס ועכשיו רואים סלטיקס-ברוק.
סטיבנס כמעט תמיד פותח עם דפיציט אותו הוא צריך לסגור, איזה כיף? למה לא לתת לכל קבוצה 20 פור שיהיה יותר מעניין?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

פיסטונס פתחו רע ויסיימו יותר גרוע מנסיון.
אינדיאנה עם הגנה קשוחה ביותר וההתקפה תשתפר כמובן.
פילדלפיה רועי כאן לדיון?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

יש כמה נקודות חשובות שהתחדשו לי ואשמח לשתף

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

דטרויט עם הפושההאחרון לפני שנגמר הסוס אולי ואולי. אינדיאנה משחקים רגוע ובטוח לעומת האירופיים שאין לי מושג מה הם עושים בnba , ביורוליג בוגדאנוביץ׳ היה הרבה יותר בעל תפוקה

ADISU33
ADISU33
4 years ago

טי-ג'יי וורן התחפש לקוואי עם הצמות האלה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  ADISU33

אל תשווה לקיוי שלי!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

עם עוד אימונים יש פוטנציאל למיטשל ו govert השאלה – זה יגיע עד פלייאוף? ופיסטונס בינתיים בסדר אפרופו

ADISU33
ADISU33
4 years ago

מיטשל הגיע מוכן לליגה ולכן הוא היה נראה מצוין בעונת הרוקי אבל בתכלס הוא כמעט הגיע לתקרה שלו.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

איך ברוקלין מנצחים בלי קיירי??
איך גורמים ליוטה שוב לחזור לקלוע 60 במחצית?
איזה קסם המג׳יק עשו שהם כבר עם 59? מה תמליצו לצפות ?????

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אני נהנה הרבה יותר מאיך שברוקלין משחקים מאשר מאיך שהסלטיקס. בתצוגת האימון בראד לא מתקרב לקרסוליים של אטקינסון.
בכל אספקט אטקינסון לוקח את סטיבנס לבית ספר… בכלל אין מה להשוות ביניהם, אהה רגע, לסטיבנס יש רשימות בידיים פששש, גאון של אמא. שיעשה רשימות לסופר….

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

למה ליין ספרס ירד ל3.5 רק?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אחרי שחזרו לעצמם יכולים גם 20 הפרש

zivovivo
zivovivo
4 years ago

שעות קשוחות לאוהדי המערב…
הקינגס נראים טוב מול פילי
זה הולך לכיוון של משחק צמוד הקווה שהפעם ידינו תיהיה על העליונה

ADISU33
ADISU33
4 years ago
Reply to  zivovivo

מה אתה אומר על ולאדה שלא בחר בלוקה בגלל שהוא ברוגז עם אבא של לוקה?

zivovivo
zivovivo
4 years ago
Reply to  ADISU33

אני לא מאמין לזה
הוא וסטויקוביץ פגשו את לוקה במדריד שבועיים לפני הדראפט
דיואץ מאד אוהב ומאמין בבאגלי
בתכלס גם אני

stam
stam
4 years ago
Reply to  zivovivo

חוץ מזה, זו מסורת בסקרמנטו. ממה שהם לא לקחו בגראפט אפשר להרכיב שושלת משוגעת. ואחרי שלא לקחו את סטף קארי – טייריק! – חייבים גם לא להתקרב ללוקה…

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  ADISU33

הוא היה צריך שחקן גבוה בדראפט כי היה לו את פוקס והילד (ועם בוגדנוביץ' הקו האחורי שלהם היה סגור). ככה שהגיוני שהוא חיפש גבוה.
אולי גם הוא לא חשב שדונצ'יץ' יהפוך כל כך מהר לכזה שחקן.

zivovivo
zivovivo
4 years ago
Reply to  Smiley

בראה ההיסטוריה הטעות תראה פחות נוראית כי באגלי יהיה שחקן אדיר גם

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ג׳אז נכנסו לקצב מהיר משום מה?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

כמה הפרש סן אנטוניו לוקחת?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוריאן פרינס נראה הרבה יותר כוכב מטומטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ושוב פעם טומטום, לא יודע איך לעצור את טוריאן על קו ה 3…
כל כך יפה הכניס אותו לזון…
תבוא כל יום בגישה הזו ונסגור 4:0 לברוקלין העונה.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הזוי! יוטה משווה עם מיטשל וגוברט על הספסל!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קמבה פשוט נהדר ומציל את סטיבנס, כל השאר לא נותנים הרבה, רגע, גם סמארט נותן הכל, והשאר כלום…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עוד לא נגמר השלישי וברוקלין עם 16 מ 35 מהשלוש….
מה זה אומר על סטיבנס והגנת הפרימטר? אההה סמיילי, יש לך משהו מחוכם להגיד?

Smiley
Editor
4 years ago

אני מוכרח לציין שאני בודק את המשחק לפרקים ולא ממש מתעמק בו כרגע. אשתדל לשים תשומת לב ברביעי

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

לפחות מהסטטיסטיקה זה נראה שכל מטאטא יורה היום בנטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ברוקלין משחקים נכון, וזה בלי קיירי, דוראנט וגורדון, מה יהיה שנה הבאה?
ברוקלין תסגור את המזרח, אין יוצא ואין בא….

Smiley
Editor
4 years ago

דוראנט זה לא לברון. קודם נראה עם דוראנט וקיירי מסתדרים ביחד. החוזק המנטלי שלהם די שם את זה אצלי בספק, למרות הכישרון היוצא דופן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Smiley

אני חושב שכשכולם ימצאו שם הכימיה, וזה יגיע, אפשר יהיה לסגור את המזרח. בברוקלין יש קבוצה מצויינת!
מהנה מאד ומוכשרת ועם התוספת של שני סופרסטארים היא תהיה פנטסטית.

Smiley
Editor
4 years ago

יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. לדעתי הם לא יראו שם אליפות, כי זה שני שחקנים עם מנטליות פריחה משהו.
דורנאט צריך את הנפח זריקות שלו וגם קיירי, ושניהם חייבים את זה – זה הולך להיראות כמו "פעם אני ופעם אתה". וכמה שהסגל טוב לידם, אם זה יהיה ככה הוא גם יהיה מתוסכל לידם.
השאלה אם קיירי מוכן להיות מספר 2 של דוראנט, שעוד בכלל לא יודעים איך האכילס שלו יחלים…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בוגדאן הבוגדני תחזור לאירופה עם ה17 הארורות שלך. יש שני כוכבים שהיום לא יתנו סלים אבל בדרך כלל נסתדר בלעדיך!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בראון=שאקטין של היום…
צחוק טוב לבריאות

Smiley
Editor
4 years ago

טאטום כרגע עולה לסלטיקס בנקודות והפרש

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

מכריח זריקות לא טובות

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אין מאמן באינדיאנה?? איך נהיה צמוד ?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

במקום לצפות לצמצום הפרש שלא יבוא בואו לחזות בתנועות גרנדיוזיות של למרקוס!!!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לפחות יש הפרש שלא מאפשר הארכה כי טימברוולבס יקיריי מחכים לי

Smiley
Editor
4 years ago

מת'יס טיבולה הזה של הסיקסרס הוא בול פגיעה

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

מאטיס. לא ג'וני מאת'יס. אנרי מאטיס.

Smiley
Editor
4 years ago

פילי מציגה "חמש דקות של הרס עצמי"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כל הכבוד לאינדי
כשכולם יבריאו תהיה שם קונטיינדרית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הבעייה של ברוקלין היא בצבע. בפרימטר הם עושים את רוב הנקודות, לפחות ברוב המשחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סוף סוף הסלטיקס משחקים עם ההרכב הנכון גם בהגנה וגם בהתקפה.
אז אולי אנס הטורקי רק עם 4 נקודות, אבל הוא השחקן הכי טוב והכי משמעותי של הסלטיקס במשחק הזה מבחינתי.

stam
stam
4 years ago

טוב, מדיניות הצפיה שלי להערב כשלה. ג'ימי באטלר, היעדרו, די הרג לי את המשחק.
המלצות לאן להמשיך?

Smiley
Editor
4 years ago

הגזמה של הרגע: בשני הקונפרנסים יהיה מירוץ רק למקום השמיני… נראה כי שבע הראשונות בכל אזור יהיו שם אחרי אפריל

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

טורונטו מילווקי פילי מיאמי בוסטון אינדי נותן לי 6. מי עוד חזק שם? ברוקלין? עוד לא. 6.
קליפרס לייקרס יוטה דנבר יוסטון זה 5. וכל היתר, לפחות כרגע, על הכרטיסים שנשארו.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

במזרח, לטעמי ברוקלין יהיו שם. יש להם יותר מדי כישרון מול התחתית המזרחית
במערב, איכשהו כנראה זאת שנת הזאב בכל מה שקשור לפלייאוף (הנה ניחוס…). ודאלאס עושים רושם שיהיו שם כי הם מצליחים לנצח משחקים. הספרס והבלייזרס איכשוה נראות כאילו הפער שלהן גדול מדי והן לא יצליחו להתאושש מהפתיחה הרעה במרתון הזה.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  Smiley

לא שזה כזה משנה מי תהיה השמינית במזרח אבל ככל הנראה זו תהיה אורלנדו שתעשה פלייאוף שנה שנייה ברציפות

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  עידן

כנראה שאתה צודק והם יקבלו בוסט שווצ'ביץ' יחזור לקו הבריאות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שמישהו יעיר את סטיבנס?

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

ברט בראון הוא אוויל משריש, אידיוט מושלם

נתתי לו את כל הזמן שבעולם והייתי מאד סבלני אבל אחרי 7 שנים הוא עדיין עושה טעויות של מאמן קט סל

הדבר העצוב זה שהוא בחיים לא יפוטר השנה כי לקבוצה יש יותר מדי כשרון.
צריך לחכות בסבלנות אחרי שהם יעופו בסיבוב השני של הפלייאוף

stam
stam
4 years ago

במקום בו בעלי תשובה עומדים, וגו'.
השאלה מתי האסימון ייפול גם אצל בעל הבית. אחרת זו עוד עונה שתלך לפח.

Dipsy
Dipsy
4 years ago

יכול להיות גם שאין להם כזה כישרון כמו שנראה לך.. רכז שלא זורק מהשלוש ועוד סנטר שמתעקש לזרוק מהשלוש??
ריצ'רדסון עם 12 נקודות למשחק קריירה? סתם ניפחו את הקבוצה הזאת העזיבה של באטלר חיסלה אותם

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago
Reply to  Dipsy

מי בכלל מדבר על שחקנים (למרות כמובן שאתה טועה)
אני מדבר על ניהול משחק, מתי לעשות חילופים,מתי לקח טיימאאוטס , מתי לשחק מהר ומתי לאט.
לשחק על היתרונות של השחקנים שלך ולא לנסות בכל שהשחקנים יתאימו לשיטה המטומטמת שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב..
וולקאם טו דה פמילי
מתי האסימון יפול לבראנד והאריס חבל לעוף סתם סיבוב 2. שווה לתת הזדמנות לדווין קייסי

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

אתה מודע לזה שדווין קייסי הוא כרגע המאמן של דטרויט?
איך בדיוק אתה מציע להביא אותו

Smiley
Editor
4 years ago

שמעון מעביר חצי מהליגה בטריידים בלי שום קשר לחוזים, ו/או אם הטרייד הגיוני לשני הצדדים. משחק פנטזי 24/7

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבקש ממנו להשתחרר אני בטוח שהוא ישמח לעזוב את פחוני דטרויט ולהגיע לפילי

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

לפעמים אני חושב שאתה אפילו לא מאמין לשטויות שאתה כותב

Smiley
Editor
4 years ago

מי אמר שדווין קייסי פנוי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מה המאמן לא יכול לבקש לעזוב?

Smiley
Editor
4 years ago

זכור לי רק פעם אחת שמאמן ביקש לעבור קבוצה וזה היה ריברס בדרל לקליפרס. לא זכור לי מקרה דומה שמאמן רצה לסיים חוזה כי קיבל הצעה מקבוצה אחרת, אולי בעצם גם ג'ייסון קיד והבאקס, אבל אני לא זוכר ממש את הפרטים.
זה פשוט לא קורה

Smiley
Editor
4 years ago

KEMBA ON FIRE🔥🔥🔥

עידן
עידן
4 years ago

עוד פחות מ 48 שעות יש עוד פעם בוסטון ברוקלין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  עידן

והפעם ברוקלין יקחו. הם נפלו היום על דברים קטנים.
הקליעות של האריס מחסימה, דליקטס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם
אני רואה גבארי פרקר לא בהכרה 😂😂😂😂
גה מוראנט עמוק בלוע האנקונדה עם 2 נק אבל ממפיס מובילה בקטנה יפה להם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אוי באבוי הציסטה התעורר…
תחזור לשון
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מוריד את הכובע בפני ברוקלין. יש שם קבוצה טובה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אבל יש קמבה והזעזוע כנראה עשה לו רק טוב?
היום הוא התחפש לקיירי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל שאין להוקס שום סיכוי זו אשלייה ואני סתם מצפה הקוריוז מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש הצגה של הקוריוז תעברו לבאקס סמכו עליי

stam
stam
4 years ago

AD ממש טיפש. ממש. מנסה בכוח להראות משהו, מהשניה הראשונה, בסדרה של זריקות ממש קשות. מה שמוביל להחטאות, עוד יותר רעש בקבהל, וכו'…

stam
stam
4 years ago

ג'אבל מגי שוב פותח משחק, וקוראי הלא נאמנים יודעים את ההמשך…
השאלה מתי ה-TO והחילוף של העצבני הזה. די לא ייאמן. כמו לתת בוסט קטן ליריבה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

יפה. כמו שעון. מגיע ה-TO…
לפעמים אתה תוהה מי מחזיקים שם במשרת האימון, ומה בכלל הם רואים. כי אם יש דבר אחד עקבי בלייקרס השנה, אחד, הראשון – הוא החולשה הנוראית של ג'אבל מגי בפתיחת משחקים. עצבני, רגשני, מתוסכל – פשוט לא יודע להיזק את סוג הלחץ הזה. מה שמוביל לכל הריטואל הקבוע, ובדרך, הקבוצה עברה פאזה של עצבים ובלגן.
והערב זה גם ההשתוללת של AD, כבר עם 7 זריקות לסל ב-5 דקות… מתוך 11 של הקבוצה כולה.
כאילו – מה בכלל אמרת להם לפני המשחק? איך הכנת את AD לקראת כל המהומה? "על ההתחלה, תזרוק בכל מחיר מכל מצב, והרבה"??

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ג'אבל אגב עם 2 עבירות מהירות ב-6 דקות. מדהים, מדהים, מה יש להוסיף.

Smiley
Editor
4 years ago

ג'ה מוראנט פשוט השתלט על המשחק בפתיחת הרביעי בממפיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס בלי יאנג זה כיתה ו 3 חחח לא יכולים לזרןק לסל בלעדיו ואיזה שטויות עושים בהגנה חח ריב לא מצליחים לקחת

Smiley
Editor
4 years ago

ג'בארי פרקר נותן היום SHOWCASE רציני מול הפריק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאנג מיובש יותר מידי דק בחוץ המשחק בורח להוקס איזה כסילים יש דם אוון פאקין טרנר 😂😂

stam
stam
4 years ago

ניו אורלינס הגיעו בראבאק, 7 מ-8 לשלוש!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה קוריוז חזר ישר אס לדאנק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

קוואי צריך את שנת היופי שלו….
מתי הליגה תתחיל לטפל בעניינים האלה?
זו לא חכמה שהוא לוקח מנוחה יזומה כל כמה משחקים… זה צורם לעין
בשתי מילים? גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בואו נוריד את כל הכוכבים למנוחה ונעביר את הזמן עד הפליאוף…
אתם יודעים מה? ואני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הלוואי שקוואי יראה את הפליאוף מחוץ למגרשים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הי איז נוט הלטי מן

שהליגה תבטל את הבק טו בק זה לא ספורטיבי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הוא לא בריא? אז שלא ישחק בכלל.

Smiley
Editor
4 years ago

שפופ עשה את זה שנים זה היה "גאונות" וארגון שיודע לשמור על הכוכבים שלו טריים לפלייאוף.
שנה שעברה הראפטורס עשו את זה והם זכו באליפות. הקליפרס צריכים לתת דין רק לעצמם ומה שיביא אותם כמו שצריך לשם. הם מכוונים לאליפות ולא ממש אכפת להם לזרוק משחק בממפיס אם זה נותן מנוחה לקוואי כדי שיגיע בריא לפלייאוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Smiley

השנה זה מוגזם….
כמה משחקים ישחקו אותה על הגב של האוהדים?

Smiley
Editor
4 years ago

לא חושב שיש אוהד קליפרס שמתלונן כי הוא יודע את המטרה הסופית. אוהדי היריבות? הקליפרס לא משחקים עבורם

stam
stam
4 years ago

רבע ראשון שהלייקרס נחשפת במלוא ערוותה. זה גם בגלל שהפליקנס הגיעו כמו לגיים 7, עם קליעה משוגעת מהשלוש. זה גם העצבים, חוסר הכנה מנטאלית, אלתורים רעים (AD כבר עם 3 מ-9 מהשדה, הרוב זריקות איומות)… חוץ מלברון שמנסה להיות הגננת, פשוט קבוצה שיכולה לקרוס בקלילות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדיש הזה פח זאין דברים כאלה ממש דיון וויטרס עם המוח של כרמלו יחד

Smiley
Editor
4 years ago

רדיש הזה הוא רוקי… מממ… מממ…

Dipsy
Dipsy
4 years ago

יאנג מדהים! באסה שהוא בקבוצה מחורבנת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרקו ליאניס על דחיפה עם היד חחחח לא יאמן

Smiley
Editor
4 years ago

אני חושב שאיגואדלה היה צריך לקחת דוגמא מג'ה קראודר. הרי ברור שלשניהם אין ממש מה לחפש בממפיס וזה עניין של זמן עד שיעברו לקונטנדרית. ההבדל שקראודר משחק, נשאר בכושר, ומתייחס לזה כאל "כרטיס הביקור" שלו כדי להראות את ערכו.
איגודאדלה, מתי שיחזור, אם בכלל כי ממפיס לא רוצים BUY-OUT אלא טרייד, יהיה סימן שאלה לגבי כושרו.

stam
stam
4 years ago

הפליקנס בשיא מועדון, 9 שלשות (מ-11) ברבע הראשון…

Dipsy
Dipsy
4 years ago

גם מוראנט שחקן שחקן.

stam
stam
4 years ago

הלייקרס במצב רע. בלי לברון, הם שבר כלי. תלות מוחלטת. כמו הימים הרחוקים בקליבלנד.

stam
stam
4 years ago

"האנקונדה" זה תיכף 120 לממפיס, יתרון נקודה, 2 דקות לסוף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אין סייבורג היום זה לא אנקונדה וזה בק טו בק חביבי

stam
stam
4 years ago

עזוב, זו קבוצה פגיעה. לאללה. הם צריכים את חוסר הנסיון של מוראנט, ומיליון אופנסיב ריבאונד בדקה אחרונה, לצאת מזה, שוב, על הקשקש האחרון…
אין השנה אף fav ברורה. זה מה שאני אומר. אף אחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נו בסדר יא חביבי ו7 0 כבר. הכל טוב. זה לא גולדן סטייט עם שלשות מהחצי שהכל קל. יותר כמו ההיט של לברון הגנת ברזל

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

עם הנאחס שלי רק לא הארכה ארורה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הארדן עם עוד יום במשרד?
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראס עם כמעט טריפל אבל השנה הוא לא יגיע לביג O….
חבל

stam
stam
4 years ago

יואו, ג'אה מוראנט…
זו המשמעות של רוקי, נו. 20 נקודות בחצי שני.
ואז 2 התקפות אחרונות לעשות נצחון גדול – באחת ראש בקיר לתוך היער, בשניה לא מצליח לסדר זריקה למישהו, בכלל…
לחץץץץ. וולקאם טו דה ריל דיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזלהשואג סוגר עניין כנראה

stam
stam
4 years ago

ממפיס אולי גם בתמונת זנב הפלייאוף?
מהמעט שראיתי, מרשימים מאוד. רק הבוסר של מוראנט, נו… מחיר שצריך לשלם.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

לא, הם לא יהיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזל רואה דולרים 😂😂😂 הוא וסוויט לו על חוזים כמעט של kcp יחד 😂

stam
stam
4 years ago

מי המאמן של ממפיס? סדרת החלטות רעה מאוד, קודם כל שלו, בכל רגעי ההכרעה. ברמה של, איך לצאת מטיימאאוט, למי מסדרים זריקה, איך מוציאים בכלל אאוט (כולל 2 אפשרויות לבאזר ביטר, שלא התקרבו אפילו לאיום), היערכות הגנתית (מלא אופנסיב ריבאונד)… חבל, אני מבין שנתנו קודם כל מה שיכלו.

Smiley
Editor
4 years ago

ג'אברי ניצח בקרב, יאניס במלחמה

עידן
עידן
4 years ago

מה קורה לפיניקס?

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  עידן

חוזרים לגודלם הטבעי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה קורה? מה שהיה צפוי שיקרה חסר אייטון מה חשבתם שהוא לא מהותי בגלל כמה משחקי האסל של היתר. האסל נמשך לפרק זמן קצר אחכ צריך כשרון. וגם ביינס לא משחק כלומר אין להם הגנה בצבע.

Smiley
Editor
4 years ago

פתאום אייטון חסר?!?! לא הפכת אותו לרב-נגר בכיר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחח אני? אתה מתלבל עם האשך חביבי.
שוב תקראו אחכ תגיבו. גם בתקופה הטובה אמרתי שחסרונו יורגש קשות בהמשך.

עידן
עידן
4 years ago

סתאם שוב פעם תודה על 2 האתרים שנתת.אין לך מושג כמה זה עזר לי

עידן
עידן
4 years ago

מחר 3 משחקי פוטבול בחג ההודיה.
הברס-ליונס לא מעניין אבל השניים שבאים אירי זה כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה דיוויס לא מרחם על הפליקנס ולברון עוד משועשע. סתם על דאגה הוא יסגור את המשחק חצי שני

stam
stam
4 years ago

יש מושג שמשתרש כאן, "סידר לעצמו סטטיסטיקה טובה". הכוונה למי שסיים משחק עם שורה תחתונה חיבשה שנראית טוב, 20 ומשהו נקודות וכו'.
זה כמובן מושג מופרך מהיסוד. אין משמעות לסטט', לנתונים, בלי להבין מה עולה מהם, מה התמונה שהם מציירים, מה אנחנו מסיקים מתוכם, ומה יכולים לשפר ולתקן.
"סטטיסטיקה טובה" זה אפילו מושג שקרי, שמסתפק באיזה שהוא מספר X "טוב" – שעלול לחפות על יכולת רעה X, עבור השחקן והקבוצה כולה.
AD בחצי הרשון למשל. הוא יסיים אותה עם (כרגע) 23 נקודות. מרשים! עד שרואים שהריל פלוס-מינוס שלו הוא הגרוע בקבוצה, מינוס 12 (ועוד שחקן הגנה מצטיין). קוראים את הנתונים בהקשר המשחק כולו, ומבינים שהוא גרם בסדרת החלטות רעה לפער כרוני שאחריו צריך לרדוף. מתבונני בשוט-סלקשן שלו. וכו'.
"סטטיסטיקה טובה" = לא אומר כלום, תכלס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוויט לו בעונת אול nba בושה אם לא יכניסו אותו

Smiley
Editor
4 years ago

יתנחם בעוד SIX MAN

עידן
עידן
4 years ago

פורטלנד לאט לאט חוזרים לעצמם.אין מצב שדיים וסי גיי לא עושים פלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

יש מצב טוב. מה אתה מתלהב מול אוק חחח וכל מיני זבל. הם יאבקו עם הספרס המאבס והסאנס על 3 כרטיסים מתוך 4

Smiley
Editor
4 years ago

למרקוס לפי הרצון שלו לשלוח אותו לסיים את הקריירה בבלייזרס ולהוציא איזה מקולום + תופינים (אם אפשר).
את דרוזן לשלוח למג'יק שיזרוק שם עד לא ידע ולקבל את אהרון גורדון ואיזה במבה ופורנייה.

גיא הירוק
Admin
4 years ago
Reply to  Smiley

אלדרידג' בן 34. יש קצת פחות מ-0% סיכוי שהספרס מקבלים תמורתו שחקן ברמה של מקולם. חוזים בינוניים + בחירה/בחירות דראפט מקבוצה שלא צפויה להיות בלוטרי, זה המקסימום. או שחקן מאכזב אחר על חוזה דומה (מתוך שאיפה שהצרחה תעשה טוב ל-2 השחקנים שבתנועה)

Smiley
Editor
4 years ago

אז הספרס יצטרכו להוסיף גארד צעיר לבלייזרס בשביל הכדאיות. בהנחה גם שהבלייזרס מבינים שקו אחורי של לילארד-מקולום צריך לפרק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לא צריך לפרק

חמישייה דמיאן מקולום קרול אולדריג נורקיץ
ספסל מילס ודרוזן

זה קונטנדרית בכירה לכל דבר

Smiley
Editor
4 years ago

על דרוזן הם יכולים להוציע יותר לדעתי מהמג'יק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

המגיק לא יביאו כלום על דרוזן פורנייה יותר טוב

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  Smiley

באיזה עולם יתנו לך את מקולום על אולדרידג ה washed up ועוד אתה רוצה בנוסף תופינים.אולדריג על החוזה הנגמר של ד’ארק סייד ויתנו לך בחירת דראפט או שחקן צעיר 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

סמיילי כבר העברנו טרייד עם מאנו דרוזן למרקוס מילס קרול על דארקסייד קולינס בייזמור סימונס טרנט ו3 בחירות דראפט.
פורטלנד הופכת לקונטנדרית במיידי

Smiley
Editor
4 years ago

אני לא מעביר… אני מציע אופציות. אני שמח שהעברת… אבל היום שתי הקבוצות משחקות בהרכבים שונים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ולכן הן במצב שהן..

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  עידן

אוקי. המרכז הוא מקולום ואולדריג'.
מקולום כי זה חוזה יקר וארוך משל אולדריג' (אם אני זוכר טוב) ותהיה הבנה שצריך לפרק את הקו האחורי הזה והחוזה של אולדריג' קצר יותר.
יוסיפו את ברין פורבס או דריק וויט כי הספרס חייבים יוצר נקודות בקו האחורי אחרי ששולחים את דרוזן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מקולום שחקן טופ 30 בליגה לפחות מי יתן אותו על למרקוס חחח

Smiley
Editor
4 years ago

אתקן את עצמי.
טרייד שהבסיס סובב סביב מקולום מול אולדריג׳ ו-וויט.
פורטלנד מורידים את החוזה של מקולום ומביאים בנוסף גארד הגנתי ליד ליליארד.
הספרס מקבלים SG שמשלים את ההגנה של מארי הקו האחורי.
בהנחה שהם גם עורכים טרייד על דרוזן עם המגיק (שמדללים את הפקק הקו הקדמי שלהם תמורת שדרוג הקו האחורי)

עידן
עידן
4 years ago

אפשר כבר לקבוע שסן אנטוניו לא יהיו בפלייאוף השנה והרצף ישבר?

הימור השמיניות בסדר אקראי בשני הקונפרנסים נכון ל 28.11

מזרח-מילווקי פילי בוסטון אינדיאנה מיאמי טורונטו ברוקלין אורלנדו

מערב-לייקרס קליפרס דנבר יוסטון יוטה פורטלנד סקרמנטו דאלאס

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  עידן

כי מישהו צריך להחליף את זעפרני… אני מחליף את הטימברוולבס בקינגס כרגע

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  Smiley

לא סומך על מיניסוטה שימשיכו כך עד סוף העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מיני יחזרו בקרוב למקומם קצת מעל כי הלוחמים גרועים

stam
stam
4 years ago
Reply to  עידן

פיניקס, מינסוטה – as good as any. שום דבר לא ודאי בתחתית המערב.
גם לא הייתי שם שקל על אורלנדו.

מנחם לס
Admin
4 years ago

לפני המשחק לברון נתן ל-AD שעור בדיוק מה לומר וכיצד להתנהג במשחק. אני חוזה במשחק אבל באמצע ארוחה עם המשפחה בחג ההודייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס נפלו חזק עם רדיש יאללה יכלו להביא את קמרון גונסון הירו קלדון גונסון ולקחו דיון וויטרס באסה. הוא היה פח גם בדיוק אבל קצת הייפ תקשורתי והופ

מנחם לס
Admin
4 years ago

דייויס הוא השחקן היחיד שיש הערב ללייקרס. הוא וקצת לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה אתה דואג לברון משצשע עם הילדים. יסגור עניין בקלות.

stam
stam
4 years ago
Reply to  מנחם לס

אתה טועה, כי אתה מסתכל רק בבוקס-סקור, והסברתי את זה מתחילת המשחק, על הסטטיסטיקה הריקה הזו.
ל-AD אחריות גדולה לפתיחה הרעה מאוד של הלייקרס, שהם צריכים לרדוף אחריה בהמשך. בסוף, הווליום-שוטינג שלו – ועוד עם לברון שמחפש אותו כל הזמן – יביא מספר יפה בצד. אבל זו תמונה חלקית מאוד. זה לברון, הרבה, וקצת AD.

stam
stam
4 years ago

מחצית ראשונה, כל הגארדים של הלייקרס, KCP, קארוסו, רונדו, דניאלס וגרין, ביחד = 4 נקודות. ועוד 2 נקודות של קוזמה. חלשים, מחרודים, אחד אחרי השני. הגיע למצב ש-KCP מקבל שלשה פנויה לגמרי, ועוד קונר-3, אין הגנה לפליקנס. עומד 3 שניות. זורק, כמובן מכסח את הטבעת. במב דומה כמה דקות אחר כך, לבד לגמרי ואין אפילו מגן בסביבה, הוא פשוט נבהל מהמעמד ומלחזור על הפדיחה, ומפתיע את קארוסו במסירה לא צפויה. "שוטינג" גארד, עלק.
הלייקרס זה רק לברון, בכל פינה, די מעציב. ו-AD שבסוף מצליח לפגוע, אחרי כניסה רעה למשחק.
הפליקנס באו במוד של גיים 7, עם או בלי קשר ליוו את זה בקליעה משוגעת מהשלוש, כרגע קצת נרגע ועדיין, 12 מ-21, 60 אחוז. צעירי הלייקרס לא בתמונה – הארט בשוליים, אינגרם קולע רע, ולונזו בול פשוט חטף איזה וירוס מסתורי או משהו ולא הופיע. מפתיע וספונטני, בדיוק כמו הפציעה של קוואי, בכל ערב שני של בק-2-בק.
הכוכב הבלתי מעורער הוא ג'רו הולידיי, שחקן אנדרייטד תמיד, עם מחצית של 25 נקודות, 10 מ-15, 4 מ-4 מהשלוש, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות… לא רואה איך מישהו יכול באמת לחשוב על להטריד אותו. ועוד לפנות את המקום ללונזו בול??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

סתם זה כולה עונה סדירה תרגע. לא כל משחק יש כוח לשחקנים אז מגרדים כמו הקליפרס היום.
מה אתה דואג לברון יסדר

עידן
עידן
4 years ago

בדיוק.אנחנו רק בנובמבר ו למיקומים גם כך אין חשיבות.
אם הלייקרס יסיימו מקום 2 ודאלאס יסיימו מקום 7 זה עדיף על לסיים מקום 1 ופורטלנד 8.
הכל תלוי בבראקטים.לפעמים עדיף לסיים מקום 2 או 3 על פני מקום 1.

והכי הכי חשוב זה להגיע בריאים לפלייאוף.

stam
stam
4 years ago

רגוע כמו יום ראשון בבוקר.
לא קשור. יש בעיות בסיסיות, קודם כל של רוסטר, שנחשפות עכשיו, בעצם מתחילת העונה, שלא יתוקנו כשיגיעו לפלייאוף.
ואם אתה מתקן – אתה צריך לתקן, או לנסות לתקן, הרבה קודם. כדי שיהיה די זמן להסתגל. לא עובדים ככה בשום מקום רציני, נגיע לסוף ואז כבר יהיה בסדר. לא יהיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק פסקל בסדנת ניגוב 😂😂

עידן
עידן
4 years ago

הרוויח את מקומו לעונה הבאה

stam
stam
4 years ago

אתם כל הזמן עושים טריידים מסובכים על דרוזן ואלודריג', כאילו כל הליגה זה איזה דאמפסטר שרק מחכה לעשות טובה…
למה שמישהו ייגע בחוזים האלה?? ואם בכלל – יהיה לזה מחיר כבד שהספרז תצטרך להוסיף, וגם את זה אני לא רואה מאיפה הם יחלצו.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

מחפשים פתרונות לספרס במקום לטחון על לברון כל הזמן

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

אייקון של סומסום קורץ 😉

stam
stam
4 years ago

הולידיי שחקן נהדר.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מה קרה להגנה של פיניקס רק להבין כמה ביינס משמעותי

אשך טמיר המקורי

100+
מתי פיניקס התחילה לאבד גובה? כשביינס נפצע.
לא סתם בחרתי בו בתור גורם השינוי הגדול ביותר מעונה שעברה, 'רוח הקודש'.
לא סתם אמרתי שכשאייטון ישחק במקומו, הם יתחילו להפסיד.
אז אייטון עדיין לא משחק, אבל גם אם היה זה לא היה משנה כלום – האינטנסיביות ההגנתית, הרוח, וגם השלשות שלו בהתקפה לא יהיו שם.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ואני יודע שוושינגטון תפסו יום שהכל נכנס עדיין 134 נקודות והמון זריקות חופשיות

stam
stam
4 years ago

פשוט לא מביןם את המשחק הזה. כל התקפה שניה, אפילו יותר, זה לברון מחפש את AD. בכל מצב. AD בתחפושת קובי הערב, קובי ההורס, הוא המוציא לפועל היחיד, ווליום שוטינג היסטרי, "סטטיסטיקה אישית" יפה, מיליון נקודות. וחרבאנה של כל יתר הקבוצה.
מה העניין? "לנקום" בפליקנס? מה השטויות האלה?

עידן
עידן
4 years ago

הווריירס גם השנה במיוחד בבית היא הקבוצה הכי מהנה לצפייה בנבא.לא משנה שבסוף הם יפסידו.כל משחק בית אווירה מחשמלת בסטנדרטים הנמוכים של הנבא ושחקנים רעבים

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  עידן

מיאמי במקום השני אצלי מבחינת הנאה השנה

stam
stam
4 years ago
Reply to  עידן

תראה גם את טורונטו. האמת? הרבה יותר מהנים מהשנה שעברה…

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

מהמעט שיצא לי לראות אותם השנה-מסכים

shadow
shadow
4 years ago

מה קורה מה זה היובש הזה בבלוג החי ביחס הפוך למשחקים היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אנשים בבק טו בק
דיי אר נוט הלטי מן

stam
stam
4 years ago

וואו, הלייקרס כ"כ רעים שקשה לתאר. בעצם קל – ככה נראה החומר הזה, בערב שבו גם לברון נדבק בחולשה הכללית, וכולם מחכים לעוד זריקה רעה של AD מהשלוש (ווגל: "אני מעודד אותו לקחת לפחות 5 כאלה במשחק". לא ייאמן).
הפליקנס – הפליקנס! – בשליטה מלאה, אבל זה רק 15 הפרש, ומזמן היתה צריך להיגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו ממש חסר לנא חייבים את הניהול משחק שלו 😂😂

stam
stam
4 years ago

הוליידי אדיר, ממש. אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה. בשום פנים ואופן שלא יחשבו על להטריד אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא מתאים לטיים ליין…

shadow
shadow
4 years ago

קצת רשמים.
בוגדנוביץ' מתבזבז בסקרמנטו
בראון פשוט לא מאמן אבל זה כבר לא חדש.
בוז'אן הוא אחד השחקנים שאני אוהב.
קונלי נראה כמו גופה לא היה עדיף להם את רוביו?
וויטסייד הוא סבבה לגמרי לא יודע מה חלק פה התיישבו עליו מר נקודה לדקה. עם הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה
הלייקרס כנראה יפסידו היום וזה אפילו בלי לונזו למרות שעושה רושם שהם לקחו את אינגרם כפרוייקט אחרי הראיון שהוא נתן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מתישהו צריכים להפסיד לא? הכל בסדר דבר שני אני בכלל לא בטוח שהפליקנס ינצחו היום

shadow
shadow
4 years ago

ברור אבל מול הפליקנס? קצת מביך לאור הטרייד.
דווקא המוטרדים יעבירו את הנקודה?

stam
stam
4 years ago
Reply to  shadow

תקרא למעלה, ועוד אחרי שאתה מתלונן על היובש. השקעתי במשחק הזה.
בקיצור, המוטרדים בכלל לא חלק מהסיפור הערב. הארט שולי מאוד, אינגרם זורק רע, ולונזו הבריז מהמשחק.

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  stam

קראתי, בלי להעליב לא התרשמתי. בלילה שלברון עושה לואוד מנג'מנט על המגרש נראה שזה כל מה שצריך להגיד
11 זריקות ב30 דקות למי הוא מחכה?

stam
stam
4 years ago
Reply to  shadow

זו התוכנית. AD בכל מחיר. איזה לואד מנג'מנט, משחק כבר 35 דקות, יותר מכולם…

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  shadow

תלמד לקרוא בנאדם אי אפשר להסביר הכל

stam
stam
4 years ago

ג'וש הארט פצע את AD, אחרי שבחצי הראשון הוציא את לברון החוצה לכמה דקות מעוררות דאגה…
נייס ג'וב.

stam
stam
4 years ago

ככה נראה השוט-צ'ארט של אנתוני דיוויס הערב, עד הרגע. עם 36 נקודות מרשימות לכאורה, על חשבון תבוסה מחפירה לקבוצה:
https://imgur.com/a/CV424y0

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

איזה תבוסה 4 הפרש

stam
stam
4 years ago

כי הפליקנס קבוצה כ"כ חלשה שעצוב לראות. החזיק להם ערב קליעה פסיכי מהשלוש, וג'רו הוליידי, במיטבו, אולסטאר לכל דבר.
היה 15 קל וכל קבוצה אחרת היתה עושה מזה גם 30. משחק זוועה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ושלא במפתיע, בנקודה הזו עם הפלוס-מינוס הרע ביותר בקבוצה, בהפרש גדול (חוץ מ-KCP כמובן אבל הוא מזמן לא קשור).
AD משחק בתפקיד לא נכון. כשהוא משחק בתפקיד הנכון – הוא פורח ובלי עציר. כשהוא לא – זה עולה לקבוצה יקר מאוד. מה לא להבין פה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

ממש לא יקר ובלי להבין כל הקבוצה לא פגעה אז הלכו עליו, אני חותם כל לילה שיקלע כזאת כמות נקודות באחוזים כאלה

stam
stam
4 years ago

ואם אני אומר לך שהוא יכול לקלוע אותו דבר, אולי עוד יוצתר, ובאחזוים הרבה יותר טובים?
תסתכל על השוט צ'ארט, ברוך. רק תסתכל. זה רק קליק אחד. ואז תפקח עיניים.
https://imgur.com/a/CV424y0

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ולא נגמר

stam
stam
4 years ago

יש מישהו שמעוניין בקוזמה? ומה בתמורה?

shadow
shadow
4 years ago

קווווווזזזז השחקן הכי גבר בלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קוזמה אדיר

stam
stam
4 years ago

קוזמה זה תרנגולת עיוורת שתופסת גרגר. סבבה, שיראו את השלשות האקראיו האלה שלו בשואו-ריל. הקליעה שלו לא טובה, ההגנה שלו מזעזעת. אחרי כל שלשה עכשיו, לדוגמה, מייד 3 סלים קלים בצד השני. ברצף: האחת עבירה על הארט, מיותרת, בסוף שעון. עונשין. השניה, לא סוגר את אינגרם בכניסה לסל, עבירה מאוחרת, עונשין. שלישית, מאחר לג'קסון נדמה לי. צ'אקה. זו הבעיה של מי שמתרשם רק מסל יפה בצד האחד.
בלי קשר – אין לו שם מקום טבעי בין לברון ל-AD.
קוזמה, בסיכום המצטבר, מזיק ללייקרס יותר משהוא מועיל. וזה כל מה שקובע.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  stam

לא ראיתי העונה שום משחק של הלייקרס חוץ מתקצירים אבל ראיתי איזה 2 אוהדים של הלייקרס מתלוננים בטוויטר שמאז שקוזמה ורונדו נכנסו לרוטציה ההגנה פחות טובה.לא יודע אם זה נכון כי אני לא עוקב אבל זה מה שהם רשמו

IDO
IDO
4 years ago

לברון כ"כ טוב שהוא יכול לסחוב שחקנים כמו קוזמה על הגב.

IDO
IDO
4 years ago

היוםן ראיתי גם את בן סחמונס וגם את אינגרם. ותכלס אף אחד משניהם לא עושה לי את זה….

NFS
NFS
4 years ago

לברון מכין מהשקנאים תרנגולי הודו לחג ההודיה

stam
stam
4 years ago

הפרנצ'ייז הגדול בליגה נשען על קשיש שהיה מזמן צריך להיות בקצה פלורידה על מלא מוחיטו וקצת גולף.

עידן
עידן
4 years ago

מה עם קארוסו מהסרט כץ וקארוסו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מבסוט😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח דיוויס בהזיית מס 4 מעיף גאמפים על 2 שחקנים 😂 העיקר לשמור אותו שמח שלא יברח בקיץ

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לברון והגנה של הלייקרס אדירים היום, ההתעקשות של דיוויס לשחק כPF פוגעת בנו המון התקפית , הבן זונה כל כך מוכשר אבל פוחד ממגע תיכנס לצבע תקבור אותם במקום לעמוד על ה3 הוא להשלים לבנים מחצי מרחק

stam
stam
4 years ago

הזריקות האלה של AD, לונג-2 קונטסטד, חרבאנה.
ומייד אח"כ פאול קל של קוזמה ל-2 קלות מהקו.
אין א נאטשל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון יסדר😂😂 כרגיל אין דאבל טים אין לחץ על כל המגרש נותנים לו בכיף מול הולידיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיק מעניש על אי לקיחת ריב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Kcp 😂😂😂😂😂 למה הוא על המגרש במאני?

shadow
shadow
4 years ago

קארוסו זה הבן האובד של ג'ף ואן גנדי
שיפסיק להתכחש ויסתפר כבר או שישאל את לברון מי הרופא שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך גם דיוויס זה ההוזה שהוא מס 4 😂😂

NFS
NFS
4 years ago

יהפכו את ההחלטה. נגע בהולידיי

shadow
shadow
4 years ago

אלכס קארוסו האיש של הלייקרס במשחק הזה השחקן האהוב עליי בקבוצה הזו אחרי קוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח kcp תעיפו את הכסיל הזה מהמגרש איזה עבירה על אינגראהם 2 נק מתנה בואו נראה בצאלנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איזה שריקת אוויר ועוד מול השופט. איך שופט שורק כזה דבר חחח דונהי מניאק שמהמר זה מה שהוא

stam
stam
4 years ago

הנה שמעון, שאלת למה KCP שם.
להכניס מתח!

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

טוב, האמת לא נגע באינגרם בכלל…

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  stam

קוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז המלך האמיתי של LA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים בליגה מהמרים וההחלטה נשארת חחחחחח omg ירון 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח כולם רואים שאיש לא נגע באינגראהם ו החלטה נשארת 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

stam
stam
4 years ago

אה??
אישרו את ההחלטה??
LOL

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אמרתי לך לא משנה מה ראית תשאיר מה ששרקת. אם סילבר רוצה שינוי הוא מחשמל בביצים 😂😂

shadow
shadow
4 years ago

איזה סעיף זה בספק של האשך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמהההההההההה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אז כל מהלך מבדוק בריפליי?
מה נהיה מהכדורסל הזה?????????????????????

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנה עוד אחד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ילה שחקו סעעעמממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אוי איזה שיפוט זוועה מסתכלים במצלמות רואים שאין פאוול וממשיכים עם השריקה לא היה מגע באינגרם, אבל לא משנה מה העיניים רואות , שנייה לפני לברון דורס ברגל גסה את הולידיי ואין שריקה (המרקם שלו מכוון החוצה )

stam
stam
4 years ago

שופט לא יודה שהוא טעה.

stam
stam
4 years ago

שיפוט ביתי, אבל להחזיר על שנים של הלייקרס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מאבד ואינגראהם מאבד כנראה

shadow
shadow
4 years ago

קוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז המלך האמיתי של LA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדור לייקרס מהלך הגנה אדיר של דיוויס ולברון

stam
stam
4 years ago

הכדור פגע באינגרם.
עכשיו יהיו חייבים לשנות את ההחלטה. אין פשוט מצב אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

חחחחח לא שינו כלום. לא משנה מה ראית אלא מה שרקת.😂😂😂😂😂 מכור מארץ המכורים.
להסברים פנו לגיא וגילרי או לאיזה שופט בחדר הבקרה😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מדאירים כדור לפליקנס? 😂😂😂

NFS
NFS
4 years ago

אני מציע שהשופטים ישבו בצד מול המסך וישפטו ככה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

היתה עבירה ברורה של לברון אבל הוא דרג…

stam
stam
4 years ago

לא יכול להיות! פשוט לא יכול להיות
שתי החלטות שקופות לגמרי בדקה אחרונה, והשופטים מסרבים להודות בטעות. שאין עליה ויכוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

הכל יכול להיות חח

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

הייתה עבירה ברורה של דייויס עם המרפק
השופטים רואים את זה אבל לא יכולים לשנות אז נם משאירים כדור ניו אורלינס

shadow
shadow
4 years ago

דיוויס ולברון כיסחו את אינגרם

stam
stam
4 years ago
Reply to  shadow

LOL. וממילא הריביו היה על כדור החוץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ביזיון רואים אינגרם מעיף כדור ומחזירים לו חחחחח הלך הספורטיביות בליגה הכל בשביל השואו, גיא אבל הם לא מכורים??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום מה פתאום שואו הכל זה לדעתו של השופט הוא ראה עבירה מי אתה שתתווכח איתו

stam
stam
4 years ago

but the ball don't lie

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

לך הבייתה רדיק לוזר
תמיד מחטיא זריקות חשובות
בגלל זה זרקו אותו מהקליפרס

stam
stam
4 years ago

שיפוט מזעזע ברמות חדשות.
האמת – באותן רמות, אבל עכשיו זה היה ברצף, 2 החלטות של משחק, שתיהן הולכות לווידאו, כל העולם רואה – KCP לא התקרב בכלל לאינגרם, ובפעם השניה, הכדור ניתז מהרגל של אינגרם החוצה.
בשתיהן השופטים לא מתקנים את עצמם ונותנים את הכדור לקבוצה הביתית.
בדיחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

על השופטים בליגה, ככה הכשירו אותם לצאלנג'

https://youtu.be/mjFzIpEarY0?t=1602

shadow
shadow
4 years ago

חחחחחחחחחחחח בשביל זה צריך טיימאוט?

NFS
NFS
4 years ago

ג'רו שכח שיש לו עוד טיים אאוט. איזה איבוד מצ'וקמק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

על השופטים בליגה, ככה הכשירו אותם לצאלנג'

https://youtu.be/mjFzIpEarY0?t=1602

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

חחחחחחחחח הימרו על המשחק , לא יודע איך גיא וגילרי יכולים להצדיק את זה, הולכים למצלמות רואים שלא היה שום דבר וממשיכים בשריקה ההזוייה פשוט בושה .

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

מאמן שנותן לרדיק לגעת בכדור ב 2 הדקות האחרונות לא צריך להיות מופתע שהוא מפסיד.
רדיק תמיד מחטיא את הזריקות האלה בקראנצ' טיים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

דיוויס איזה שחקן הגנה ענק, השופטים הפסידו בהימור שלהם אני מוכן לשים כסף שהם הימרו לפני המשחק על הפליקאנס בושה

shadow
shadow
4 years ago

ועכשיו מה יעזור להם עוד טיימאוט?! גנטרי חסר המושג יכין להם תרגיל ל4? יש כל כך הרבה מאמנים מיותרים בלידה הזו, חסרי מושג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד הMVP עם 3 נק 🙂 מוביל את הלוחמים בסיוע הפסקל עם 20 נק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

בשעה טובה סטיב קר קלט שיש לו אפס במגרש ומוריד לו דקות 3 נקודות 2 ריבאונדים, 5 אסיסטים 4 איבודים MVP

stam
stam
4 years ago

לברון, הקלוזר הקבוע, 15 נקודות ברבע האחרון, 5 מ-8. צא ולמד, AD.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

AD ניצח את המשחק אני לא יודע מה אתה מדבר, 4 נקודות אחרונות ומהלכי הגנה ענקיים הוא קלוזר על, אפשר לנצח דרך ההגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא סתם מתלונן ומקטר הוא נראה לי כמו דר רזי פוחד מניחוסים. דיוויס היה מפלצת היום בחצי השני (חצי ראשון לא ראיתי אז לא יודע).

stam
stam
4 years ago

זרק רק פעמיים בכל הרבע הרביעי. היה טובס בהגנ, לפחות.
צשמעף, הוא עשה הערב משחק קובי. לטוב לרע. אחראי ראשי לפער שאחריו רדפו כל הזמן.
אבל אתה מסרב כרגיל לראות. מסרב!
שלוש פעמים, אני מכין עבורך צילום של השוט-צ'ארט. כל שנדרש ממך הוא להקליק על הלינק ולראות.
מה הסיפור? תעשה את זה ותגיד לי מה אתה חושב.
קליק:
https://imgur.com/a/R8wOKda

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

הקלדתי בסוף הוא שלי 41 נקודות ביעילות מצויינת ועוד הגנה אדירה הלוואי ייתן כל משחק ככה , אבל עזוב מה משנה מה העיניים רואות מה הסטטיסטיקה אומרת כיוונת חץ וציירת מטרה

stam
stam
4 years ago

ממש לא. אני חושב ש-AD הוא פוטנציאל להיות השחקן הכי טוב בעולם. הכי טוב. יותר מכולם.
לכן זה מרגיז לראות כישרון חד פעמי כזה, עושה בדיוק מה שהוא לא צריך. במקום להיות מפלצת.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

הוא עדיין היה מפלצת גם כשהוא בוחר לזרוק מחצי מרחק אני חותם כל יום על משחק כזה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אמרתי לך עוד שדאגת שלברון יסדר, הסוף הכי צפוי בעולם, כמו הקליפרס מול ממפיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברנדון אינגראהם עם 4 מ21 מהשדה, מישהו העביר לו מסר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי מפטרים את בוילן?

stam
stam
4 years ago

ולפני שתגיע ההשתפכות הקלישאתית, בנוסח "AD חזר לניו אורלינס והיה לו מה להראות" –
זה ישפוך קצת מים קרים על ה-41 נקודות. ומראה במה AD טוב, ואיפה פשוט אסור לו להיות.
AD, השוט-צ'ארט המלא של המשחק:
https://imgur.com/a/R8wOKda

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

נכון אם היה סנטר היה קולע 54 נק. אבל אתה לא יכול להגיד לדיוויס מילה שלא יברח בקיץ. כל מה שהוא מבקש נותנים לו, הדבר האחרון שאתה רוצה שהוא יגיד I AM NOT HAPPY HERE

stam
stam
4 years ago

יותר גרוע, ווגל מספר שאמר לו, "תיקח לפחות 5 שלשות במשחק"… LOL. איזה שטיח של מאמן.

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  stam

ברור שטיח פעם ראית קבוצה של לברון עם מאמן? רק בעידן בלאט וכולם יודעים איך זה נגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מה יעשה ילחם בלברון ודיוויס? עדיף לקבל 5 מיליון דולר לעונה ולשבת לצפות במיקום הכי טוב במגרש או לשחק אותה גים בוילן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

he is happier

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

תן לי להיות סמרטוט ולהרוויח כזאת משכורת , מי לא היה מוכן לזה אין לי בעיה שיאשימו אותי גם ברעב העולמי ולקבל 5-6 מליון דולר בשנה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

הקלדתי בסוף הוא שם 41 נקודות ביעילות מצויינת ועוד הגנה אדירה הלוואי ייתן כל משחק ככה , אבל עזוב מה משנה מה העיניים רואות מה הסטטיסטיקה אומרת כיוונת חץ וציירת מטרה, AD היה אדיר היום כן הוא יכול להוריד את הזריקות מחצי מרחק ומ3 אבל גם איתם הוא היה בלתי עציר

etayle
etayle
4 years ago

לברון טוב בכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כריס דאן הזה אהבל רציני עושה עבירה על דריימונד בזריקה חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק פאסקל!!! נועל את עמד הPF לעונה הבאה, סדנת ניגוב על ליגה ב מזרח

עידן
עידן
4 years ago

פסקל ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

שווה כל שקל של מנוי באולם החדש

עידן
עידן
4 years ago

חחח כסף שלי?
צחוק צחוק הם מהנים לצפייה הווריירס בבית השנה למרות שכרגיל יפסידו ב דקות האחרונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

הם ינצחו היום כמו גדולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק פסקל!! מנגב את הבולס איזה תנועה בלי כדור!!
הגנת הבולס לא יודעת מה לעשות שנעים מולם 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד נזק שולח לקו סתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוחמים מנגבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרייי עם 3 טבח של הלוחמים

עידן
עידן
4 years ago

דרייייי

עידן
עידן
4 years ago

שואו טיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

אמרתי לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי בוילן מפוטר, אני בהלם שהוא עדיין בקבוצה

shadow
shadow
4 years ago

וואו איזו אשפה מזרחית זו שיקגו
לא להאמין שבויילן עדיין מאמן שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שעומרי ספלמן שואג עליך אתה יודע שהמצב בקנטים

shadow
shadow
4 years ago

מסכן לאבין איך נתקע בקבוצה הזו. מבוזבז לחלוטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

בקרוב יהיה פיצוץ שם שיצא החוצה. זה לא רק לאבין גם וויט ומרקנן נפגעים בפיתוח שלהם. הקבוצה שם בושה ולא רק בגלל המשחק היום

עידן
עידן
4 years ago

הבן של הבעלים וג’ון פקסון הורסים את שיקגו שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח עומרי ספלמן זכה לעמדת הראיונות עם 13 נק 11 ריב 4 חס חחחח חגי האיש שלך וקליי תומפסון יעני מראיין אותו עושה צחוקים קליי חחחח

עידן
עידן
4 years ago

אני אשכרה נהנה מהמשחקי בית השנה של הווריירס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

גם אני אני בא לכל משחק עם חיוך לראות צחוקים ושעות נוחות, שווה מנוי 🙂

עמיחי קטן
Admin
4 years ago

גולדן סטייט מומלצת ליג פאס גם העונה…
קבוצה צעירה שכיף לראות ועם הרבה צחוקים…
נ.ב. קליי מראיין לא רע בכלל…

YanivK
YanivK
4 years ago

כמה שהפליקנס רצו באו במוטיבציית שיא גם הקהל